شناسهٔ خبر: 174532 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چهارمحال و بختیاری ۱۴ پروژه آماده افتتاح و بهره برداری و ۱۳ پروژه آماده کلنگ زنی در هفته دولت دارد

افتتاح مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ۱۴ پروژه آماده افتتاح و بهره برداری و ۱۳ پروژه آماده کلنگ زنی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: ساخت و توسعه راه های مواصلاتی، احداث ساختمان های اداری و غیر اداری، ساخت مسکن و تامین اراضی از جمله وظایف و مسئولیت های راه و شهرسازی می باشد.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همکارانم در سطح ملی و استانی و سایر مسئولین، در هفته دولت ۱۴ پروژه آماده افتتاح و بهره برداری خواهیم داشت و ۱۳ پروژه جدید را کلنگ زنی خواهیم کرد.

باقری افزود: یکی از اولویت های ما در سال جاری، تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است؛ که به لطف خداوند متعال موفق شدیم در همین مدت چندماهه با وجود مشکلات مالی متعدد، پروژه هایی که از سال های قبل استارت خورده بود و نواقصی داشتند را تکمیل و به افتتاح برسانیم تا بتوانیم رفاه بیشتری را برای مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری به ارمغان بیاوریم.

باقری در پایان ضمن تشکر از همکاران خود در مجموعه راه و شهرسازی و سایر مسئولین خاطر نشان ساخت: طی روزهای آینده پروژه هایی که در هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری در حوزه راه و شهرسازی افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد؛ اطلاع رسانی می‌شود.